אחריות מוצרים
תקנון זה מסדיר את מדיניות האחריות על כלל המוצרים הנמכרים על ידי "מיי פטס". רכישת מוצר מהחברה מהווה אישור והסכמה מצד הלקוח לתנאי האחריות המפורטים להלן. האחריות ניתנת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, ובכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה
האחריות על מוצרים רגילים ניתנת בהתאם להוראות החוק ולתקופה המצוינת על גבי האריזה או החשבונית. האחריות מכסה פגמים בייצור או תקלות טכניות שנמצאו במוצר בעת השימוש הסביר בו. במקרה של פגם במוצר, הלקוח רשאי לפנות לשירות הלקוחות של החברה לצורך בירור וטיפול בתקלה, בכפוף להצגת חשבונית רכישה. האחריות אינה מכסה נזק שנגרם משימוש לא תקין, בלאי טבעי משימוש רגיל, נזק כתוצאה מהזנחה, נפילה, חבלה חיצונית או תיקונים שבוצעו על ידי גורם שאינו
מורשה
האתר ו/או מי מטעמו אינם נושאים באחריות לנזק ישיר ו/או עקיף מכל סוג שהוא שעלול להיגרם כתוצאה משימוש במוצרים ו/או בשירותים הנמכרים באתר. האחריות על השימוש במוצר או בשירות מוטלת באופן בלעדי על הלקוח
:תנאי אחריות
האחריות על מוצרים חלה בהתאם למדיניות היצרן ו/או הספק בלבד, והאתר אינו אחראי לכל פגם או תקלה במוצרים לאחר מסירתם ללקוח
במקרים בהם המוצר התקבל פגום, הלקוח רשאי לפנות לשירות הלקוחות של האתר תוך פרק זמן סביר, והאתר יבחן את פנייתו בהתאם למדיניות ההחזרות וההחלפות
האתר אינו מתחייב כי השירותים המוצעים בו יתאימו לצרכי המשתמשים או יעמדו בציפיותיהם, ולא יישא באחריות לכל נזק הנובע משימוש בהם
הגבלת אחריות למידע ותוכן באתר
כל המידע, התוכן, המאמרים והחומרים המופיעים באתר נועדו לצרכים אינפורמטיביים בלבד, ואינם מהווים חוות דעת מקצועית, המלצה, ייעוץ או התחייבות מכל סוג שהוא
כל הסתמכות של המשתמש על מידע שמופיע באתר, בפורומים, או בכל אמצעי אחר מטעם האתר, היא באחריות המשתמש בלבד
האתר ו/או מי מטעמו אינם אחראים לכל נזק שייגרם עקב הסתמכות על מידע זה
שימוש במוצר ואחריות המשתמש
המשתמש אחראי לקרוא ולהבין את הוראות השימוש של כל מוצר או שירות לפני השימוש בו
האתר אינו אחראי לכל נזק הנובע משימוש לא נכון, רשלני או לא תואם את הוראות היצרן
בכל מקרה של ספק לגבי השימוש במוצר או שירות, יש לפנות לייעוץ מקצועי מתאים
האחריות על מתקני גירוד חלה על טיב המוצר בלבד בעת קבלתו על ידי הלקוח. הלקוח מחויב לבדוק את תקינות המוצר מיד עם קבלתו, ובמידה וקיים פגם או ליקוי, עליו לדווח על כך לשירות הלקוחות בתוך 24 שעות שעות מרגע קבלת המוצר. לאחר תקופה זו, החברה לא תהיה אחראית לכל פגם או נזק שיתגלה במתקן. האחריות אינה כוללת נזקי בלאי טבעי משימוש רגיל, כגון שחיקת חבלים, קרעים בבד או סימני גירוד, פגיעות שנגרמו משימוש החתול, כולל נשיכות, קרעים או פגיעה במבנה המתקן, נזק כתוצאה משימוש לא תקין, חשיפה למים, שמש ישירה, תנאי סביבה לא מתאימים או הרכבה שגויה, וכן שינויים או תיקונים שבוצעו על ידי הלקוח או על ידי גורם חיצוני שאינו מורשה
במקרה של פגם במוצר בעת קבלתו, יש לדווח לשירות הלקוחות בתוך 24 שעות ולספק תמונות להוכחת הפגם. החברה תבחן את הפנייה ותפעל בהתאם לשיקול דעתה, לרבות החלפת המוצר או זיכוי כספי בהתאם למצב. לאחר סיום תקופת האחריות עם קבלת המוצר, לא יינתן מענה על פגמים או תקלות במוצר. האחריות אינה כוללת עלויות משלוח להחזרת המוצר, אלא אם נקבע אחרת על ידי החברה
לכל שאלה בנוגע לאחריות ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה. החברה רשאית לעדכן תקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתה, והגרסה העדכנית ביותר תהיה זמינה באתר החברה או תימסר ללקוחות לפי הצורך